Mesajul despre care vorbim este:
"Vreau să plasez o comandă de 25 bucăți parafe de asistent medical, pentru mine și colegii mei. Cum pot să fac asta?"
Pe scurt, există trei modalități de a înregistra pe site o comandă de ștampile personalizate în cantitate mare:
1. Configurezi fiecare produs în parte
2. Configurezi un produs, dar la cantitate selectezi numărul total de ștampile.
3. Plasezi comanda pe e-mail
Mai jos vom explica fiecare caz în parte, cu avantajele și dezavantajele lui.
1. Configurezi fiecare produs în parte
Chiar dacă această modalitate este cea mai corectă și clară atât pentru noi cât și pentru voi, oferindu-vă o imagine mai clară asupra produselor din coș, din experiența noastră am observat că lumea fuge de această muncă și caută modalități chiar mai simple. Drept urmare, nu ne vom concentra foarte tare pe ea.
Pe scurt, configurezi câte un produs ca in imaginea de mai jos și îl adaugi în coș, până ai toate cele 5 parafe personalizate configurate diferit și adăugate în coș. Apoi finalizezi comanda adăugând datele de livrare și facturare.
(așa arată un produs configurat)
(așa arată coșul cu toate produsele configurate diferit, fiecare cu propriile date)
2. Configurezi un produs, dar la cantitate selectezi numărul total de ștampile.
Această modalitate funcționează pentru orice tip de ștampilă, atâta timp cât este vorba despre același model de ștampilă, însă cu amprente diferite, adica cu plăcuțe de text personalizate diferit.
Dacă vrei să comanzi 5 ștampile: 1 Printer R30, 1 Printer R24, 3 Printer P20, această modalitate de a plasa comanda nu te mai ajută, deoarece sunt produse diferite și trebuie configurat fiecare produs în parte.
Fiind vorba de aceeași ștampilă, vei putea schimba cantitatea în 5 bucăți și să configurezi o singură ștampilă.
"Bine, bine, dar cum știți voi că sunt 5 ștampile diferite, dacă eu configurez doar una?"
Aici ai mai multe variante prin care să ne clarifici asta:
a. Încarci tot textul în conținutul aceleiași stampile
Dacă ai deja textul pregătit, îl copiezi pe tot în căsuța de text a aceluiași produs. Ne vom ocupa noi de editarea comenzii astfel încât să separăm produsele. În coșul tău, produsul va arăta așa:
b. Adaugi o imagine cu textul pentru toate parafele personalizate (sau cu modelul grafic, dacă ai unul).
Bifezi câmpul "Ai alt model grafic? Încarcă-l aici" și încarci doar o imagine din care să reiasă toate informațiile. Fie că este o imagine cu modelul tuturor ștampilelor, fie că este o imagine cu textul. Bineînțeles, dacă ai deja toate datele scrise, ne-ar fi mult mai ușor să copiezi direct textul în câmpul de text, decât să faci o poză și să ne trimiți poza. În felul acesta șansa de a greși ceva la transcriere scade foarte mult lucru care te ajută la confirmarea și livrarea comenzii mult mai rapid.
c. Încarci direct documentul aferent pentru tipul tău de ștampilă
Pentru unele domenii profesionale este necesară încărcarea unor documente pentru a realiza ștampila. De exemplu, pentru SRL-uri, este necesară încărcarea CUI-ului, iar pentru asistenții medicali, este necesară încărcarea adeverinței pentru obținerea parafei profesionale. În ambele cazuri, documentul conține toate informațiile de care avem nevoie pentru a realiza ștampila.
Acest punct poate funcționa doar pentru cazurile de mai sus. Dacă vorbim de ștampile personalizate cu un text diferit de cel de bază, atunci recomandăm să adaugi exact textul pe care ți-l dorești în câmpul "Introdu textul pentru ștampila aici".
Așadar, în câmpul "Ai alt model grafic? Încarcă-l aici" vei încărca direct CUI-ul companiei, dacă vorbim de o ștampilă pentru firmă, sau, dacă vorbim de una pentru asistent medical, vei încărca direct adeverința pentru obținerea parafei profesionale iar noi ne vom lua datele de acolo. Făcând asta, nu mai trebuie să completezi tot textul manual. Totuși, daca ai mai multe ștampile, după fiecare procedeu va trebui sa adaugi produsul în coș și să-l reconfigurezi pe următorul.
3. Plasezi comanda pe e-mail
Din punctul nostru de vedere, acest proces este cel mai lung și anevoios pentru tine, deoarece trebuie să scrii manual tot ce, în mod normal, doar alegeai sub formă de bifă pe site. Dar pentru că unii dintre clienți preferă această modalitate, o vom descrie mai jos și pe ea.
Ca noi să putem să-ți înregistram comanda, va trebui ca e-mailul tău să conțină toate informațiile de mai jos:
a. Tipul de ștampilă dorit – fie că vorbim de link spre produs, fie că vorbim de denumirea exactă a produsului.
b. Cantitatea de ștampile – câte bucăți din fiecare model îți dorești
c. Culoarea tusului pentru fiecare ștampilă
d. Textul pentru fiecare ștampilă
e. Adresa de livrare
f. Adresa de facturare
g. Metoda de plată
h. Documentele necesare anexate în e-mail. Vezi aici documentele pentru orice tip de ștampilă.
Adresa de e-mail la care ne poți contacta pentru plasarea unei comenzi este: contact@m-print.ro
În exemplul de e-mail de mai jos, am integrat toate câmpurile, de la A la H, astfel încât să putem înregistra comanda ta fără a necesita niciun e-mail suplimentar. Iată cum ar trebui să arate:
Subiect: Comandă Ștampile
De la: numele_tău@exemplu.com
Către: contact@m-print.ro
Subiect: Comandă ștampile personalizate
Bună ziua,
Doresc o comandă de 5 ștampile modelul: Stampila De Buzunar Asistent Medical - Pocket Stamp Plus 30. Culoarea tusierei să fie neagră, pentru toate ștampilele. Vă las în atașament fișierul Word cu textele pentru fiecare model de ștampilă și adeverințele pentru fiecare coleg.
Adresa de livrare: Costea Mihai, 0754249442, Str. Hermann Oberth, nr. 16, Sighișoara, Jud. Mureș, Cod postal: 545400
Adresa de facturare – aceeași adresă ca și adresa de livrare.
Plata o voi face ramburs.
Mulțumesc,
Zi plăcută!
Acestea sunt principalele modalități întâlnite și recomandate de noi pentru plasarea unei comenzi. Pe lângă aceste metode acceptate, există câteva pe care momentan nu le acceptăm:
- comanda telefonică
- comanda prin mesaj
- comanda pe social media
- comanda pe chat-ul din site
Acum că am clarificat și acest subiect sperăm să-ți fie mai ușor să plasezi o comandă indiferent de cantitatea sau modelul de ștampile dorit.